Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

novinky_sco2_1._veku [07.05.2013 20:25] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 +===== xSCo2 1. věk =====
 +== Systém planet ==
 +
 +Do hry přidáváme konkrétní prostor a mapu. Na mapě existuje 19 planet jejichž názvy jsou přímo z světa Starcraftu. Tyto planety rozestavěny a spojeny symetricky pro větší vyrovnanost. Každá z těchto planet má na začátku náhodně vylosován jeden z pozitivních a jeden z negativních vlivů, které působí na všechny expanze na daných planetách. 
 +
 +Na každé planetě může být objeveno někonečně mnoho expanzí. Národ, který má více jak 35% všech expanzí na planetě se stává na této planetě dominantním. To znamená, že získává Vítězné body ( viz Podmínky Vítězství ). Pokud jsou na planetě 2 dominatní národy, každý z nich dostane polovinu těchto VB. Pokud národ, který má na planetě nejvíce expanzí zároveň dosáhne více, než 65% všech expanzí na planetě, automaticky ji vládne. Vládnoucí národ získává do svého národního skladu 3% +/- 1% z produkce každé expanze jiného národa na této planetě. 
 +
 +Každý hráč může objevit novou expanzi pouze na planetě, na které již nějakou expanzi má, nebo na planetě s takovou sousedící. Pokud chce útočit, pak může útočit jen na expanze hráčů, které jsou na stejných planetách, jako je on sám. 
 +
 +Planetary Systém také zavádí novinku do bojů o samotnou strategickou planetu, nyní již Braken (Bhekar Ro bylo přejmenováno). V útočné fázi této planety lze útočit také na domovské planety jednotlivých národů. Takto je možno snižovat množství bodů jinému národu, které získal při útoku na Braken. Počet bodů, které je možné útokem odebrat je však snížen na polovinu. Na domovské planety - stejně jako na Braken - je možno útočit pouze pokud hráč s těmito planetami sousedí.
 +
 +== Podmínky vítězství ==
 +
 +Podmínky vítězství jsou dány množstvím získaných bodů během věku, který má určenu maximální délku - 12 týdnů (tedy 84 dní) + 2 dny (mezi restartem a prvním přepočtem). Délka věku ale může být zkrácena postavením miniprojektu třetího levelu. V tom případě věk skončí okamžitě. 
 +
 +Vítězství věku je určeno na základě počtu vítězných bodů. Tyto body lze získávat dvěma různými způsoby. Jednodušší z nich je výzkum miniprojektů, viz tabulka níže. 
 +
 +MINIPROJEKTY: 
 +
 +1.level: 3 VB\\
 +2.level: 8 VB\\
 +3.level: 14 VB\\ 
 +
 +Druhá možnost, ovšem složitější, je získání planet. To funguje na principu počtu expanzí daného národa (potažmo hráčů tohoto národa) na dané planetě. Národ, který má na planetě více než 35% expanzí (stane se tedy dominantním) získá plný počet vítězných bodů na této planetě. V případě, že jsou 2 národy, které mají více než 35% expanzí na planetě, získají oba národy polovinu těchto bodů. 
 +
 +Tyto body jsou naprosto proměnlivé a pro vítězství se počítají až ve chvíli konce věku. V průběhu věku se body ovšem sčítají také - jako průběžné skóre. 
 +
 +Na konci věku se tedy sečtou všechny vítězné body (za aktualní stav planet a za postavené miniprojekty) a národ s největším počtem se stane vítězem věku. Bohužel vzhledem k nevelkym číslům se může celkem jednoduše stát, že budou mít 2 a více národů stejný počet VB. V tomto případě se postupuje dále k nižší prioritě, která se porovnává mezi národy, které vychazejí z předchozí podmínky stejně, viz. tabulka. 
 +
 +(1) největší počet bodů\\
 +(2) level největšího dostavěného miniprojektu\\
 +
  
 
novinky_sco2_1._veku.txt · Poslední úprava: 07.05.2013 20:25 (upraveno mimo DokuWiki)
 
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki