Toto je starší verze dokumentu!


Změny do 6. věku

Obecně

  • změny popsané na této stránce ještě nejsou aplikovány do helpu
  • výbuch vespenu nyní neprobíhá na expanzi ale na planetě
    • pravděpodobnost výbuchu na planetě je 5%
    • pokud na planetě dojde k výbuchu, pak je 35% šance, že bude ovlivněna expanze na této planetě klasickým způsobem (tedy jsou zabiti workeři a je vyčerpán vespen)
    • na expanzi, kde nedošlo k výbuchu, která je zároveň na zasažené planetě, dojde ke snížení vespenu o 100
  • změna délky jednotlivých fází:
    • Růst - 20 přepočtů
    • Sjednocení - 28 přepočtů
    • Střet - 16 přepočtů
  • změny ve vlivech planet:
    • hodnoty byly upraveny
    • zrušen bonus/postih k možství workerů na minerály
    • zrušen bonus/postih k výnosu workerů
    • přidán bonus/postih k výnosu workerů na minerály
    • přidán bonus/postih k výnosu workerů na vespen
    • přidán bonus/postih k ideálnímu množství workerů
    • přidán odvod části vytěžených surovin do právě rozestavěného miniprojektu
  • miniprojekty
    • cesty nyní pouze jenom 2 odebírají
    • investice nyní zlevňují ostatní miniprojekty následovně:
      • I.MP: -5 000 minerálů / -1 500 vespenu
      • II.MP: -12 000 minerálů / -5 000 vespenu
      • III.MP: -30 000 minerálů / -15 000 vespenu
  • pravděpodobnost přírůstku energie byla snížena na 30%
  • budova na specky nyní přidává 2 body energie vždy a přírůstek zvyšuje na 6-16

Planety a cesty

  • vnější planety jsou nyní za 2 VB a vnitřní za 4 VB
  • změněny a snižené množství do začátku věku
  • na začátku věku neexistuje žádna cesta k domovským planetám jednotlivých národů
  • národ získá 3 přidání cest pro Růst, 2 přidání pro Sjednocení a 1 přidání na Střet

Počasí

  • vlivy na planetách jsou nyní ovlivněny počasím
  • počasí jsou 3 druhy - mírné, extrémní a ideální
    • v případě mírného počasí na expanze působí oba vlivy - jak pozitivní tak negativní
    • v případě ideálního počasí na expanzi působí pouze pozitivní vliv
    • v případě extrémního počasí na expanzi působí pouze negativní vliv
  • počasí se mění náhodně
  • Nemožnost stavby velkých budov je jediný vliv, který počasí neovlivňuje - tj. na takové planetě nelze nikdy stavět velkou budovu

HEAT

  • počet úspěšných útoků, které proběhly na planetě ovliňuje její HEAT
  • čím vyšší HEAT, tím vyšší cena expanze (při nákupu) ale tím větší obnos VB za planetu (viz tabulka)
HEAT počet útoků cena expanzí množství VB
Klid 0-9 0 0
Potyčky 10-19 +15% +2 VB
Válka 20-29 +25% +6 VB
Masakr 30+ +40% +8 VB
  • při přepočtu se vždy okamžitě odečte 5 útoků, zbylý počet útoků nastaví HEAT - Pokud tedy dojde ke 12 útokům, po přepočtu bude stále Klid
  • útoky během více přepočtů se kumulují - Po dnech s 12 útoky, 15 útoky a 9 útoky bude HEAT na hodnotě Válka (1. přepočet > 12-5=7, 2. přepočet > 7+(15-5)=17, 3. přepočet 17+(9-5)=21
  • cena expanzí se projeví hned po přepočtu - Pokud před přepočtem došlo k 15útokům, po přepočtu budou expanze stát o 15% více
  • bonus k VB se projeví až o přepočet později - tj. pokud proběhnou útoky před přepočtem, kdy dojde ke změně fáze, národ nezíská bonusové VB z HEATu)

Vůdce planety

  • vůdcem planety je hráč, který má nejvíce expanzí - dobytá expanze se ale počítá za 2 objevené, nevyčerpatelná je vždy za jednu objevenou (ať byla dobyta nebo ne)
  • novým vůdcem planety se může stát až hráč, který ma jako jediný nejvíce expanzí
  • vůdcovství planet trvá minimálně 1 přepočet
  • vůdce planety se může změnit jenom při přepočtu
  • vůdce planety získává několik výhod:
    • neplatí tribute v případě, že není hráčem dominantního národa na dané planetě
    • jeho morálka v útoku na jeho planetě (ne při obraně) je o polovinu větší - hráč s morálkou 15% bude mít v útoku bonus 22%
    • při nákupu nové expanze na jiné planetě, než je hráč vůdcem, existuje 20% pravděpodobnost, že za expanzi nebude nutno zaplatit (bude zdarma)
    • bonusy se nijak nesčítají ani nenásobí v případě, že je hráč vůdcem na více planetách

Chrám Xel'Naga

  • při kupování nové expanze má hráč malou šanci, že spolu s ní objeví Chrám Xel'Naga
  • Chrám Xel'Naga je budova na expanzi, která nejde prodat ani zbořit při útoku či speciální schopností (tedy na expanzi nelze postavit žádnou jinou budovu)
  • chrám je možno objevit i na planetě s vlivem Nemožnost stavby velkých budov
  • chrám dává několik bonusů:
    • +1 k přírůstku energie (100% pravděpodobnost) - Hráč, který má 3 chrámy, získá při každém přepočtu 3 body energie
    • sleva 2 na každou seslanou spec. schopnost - Hráč, který má 3 chrámy, bude mít každou spec. schopnost slevněnou o 6
    • útok na Braken dává o 0,05 bodů více - Hráč, který má 3 chrámy, získá pro svůj národ o 0,15 bodů více při útoku na Braken
    • automatická stavba miniprojektu
      • chrám se chová jako budova na vespen (je tedy nutno postavit workery na vespen) - vespen vytěžený pomocí Xel'Naga chrámu jde rovnou do právě rozestavěného miniprojektu
      • při přepočtu za každou dobytou expanzi v národě vygeneruje chrám 2 minerály rovnou do právě rozestavěného miniprojektu - V případě, že má národ mezi svými hráči 3 chrámy a 50 dobytých expanzí, do miniprojektu se přidá 300 minerálů
 
novinky_sco2_6._veku.1309801428.txt.gz · Poslední úprava: 07.05.2013 20:25 (upraveno mimo DokuWiki)
 
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki