Změny do mezivěku - léto 2012

Národy

Nové národy

Terran Dominion (DOM)
  • domovská planeta: Korhal
  • rasa: Terran
  • jednotky
    • útočná: Marauder
    • obranná: Warhound
    • infiltračka: Banshee
  • speciální schopnosti
    • nuke: Na vybrané expanzi cíle schopnosti jsou zničeni všichni peoni a budova dostane poškození 750hp. Je vždy třeba dvou atomovek na jednu laborku.
    • cloak: V případě, že cíl schopnosti zaútočí a na expanzi cíle útoku není žádná obranná budova, pak je tato expanze dobyta bez boje.
  • závěrečný projekt: Potlačení rebelů
Raynor's Raiders (RAY)
  • domovská planeta: Haven
  • rasa: Terran
  • jednotky
    • útočná: Marine
    • obranná: Siege Tank
    • infiltračka: Raven
  • speciální schopnosti
    • Auto-Turret: Ex-Irradiate od TK. Na zvolené expanzi zemřou všichni peoni a po dobu trvání na dané expanzi zemře 5 peonů na mineraly a 1 peon na vespen. každým přepočtem.
    • Siege Mode: Cíli ubere 10% morálky na dalších 24h. Stackuje se.
  • závěrečný projekt: Ukončení tyranie
Confederate Resistance Forces (CON)
  • domovská planeta: Tarsonis
  • rasa: Terran
  • jednotky
    • útočná: Hellion
    • obranná: Goliath
    • infiltračka: Science Vessel
  • speciální schopnosti
    • Defensive Matrix: Ex-spider mines od TK. Na jednu obranu přidá cíli 20% obrany. Stackuje se.
    • EMP Shockwave: Ex-disruption web od TT. Cíl efektu ztratí po 24h poslední level upgradu, který vybere hráč, co schopnost použil.
  • závěrečný projekt: Obnovení Konfederace
Char Brood (CHA)
  • domovská planeta: Char
  • rasa: Zerg
  • jednotky
    • útočná: Roach
    • obranná: Hydralisk
    • infiltračka: Scourge
  • speciální schopnosti
    • Neural Parasite: Ex-Mind control od TT. Hráč, který použil tuto schopnost získá 1/3 výdělku z nejbližšího přepočtu cíle této schopnosti. Cíl pochopitelně tuto 1/3 ztratí. Stackuje se.
    • Spawn Broodling: Cíl schopnosti ztratí max. 75 jednotek a hráč, který schopnost použil, získá 150 broodlingů (v závislosti 1:2 proti zničeným jednotkam), kteří zmizí za 24 hodin.
  • závěrečný projekt: Leviathan
Aiur Brood (AIR)
  • domovská planeta: Aiur
  • rasa: Zerg
  • jednotky
    • útočná: Zergling
    • obranná: Ultralisk
    • infiltračka: Overseer
  • speciální schopnosti
    • Terran Infestation: Ex-Plague od Z. Na každé expanzi cíle schopnosti zemřou každý při každém přepočtu 2 peoni na minerály a 2 peoni na vespen.
    • Dark Swarm: Při útoku na cíl schopnosti mají všechny útočné (ne útočící!)a vyvolané jednotky sílu 1.
  • závěrečný projekt: Mutace ultraliska
Protoss (PRO)
  • domovská planeta: Shakuras
  • rasa: Protoss
  • jednotky
    • útočná: Shalker
    • obranná: Immortal
    • infiltračka: Observer
  • speciální schopnosti
    • Feedback: Spec schopnost použita na hráče, který je pod efektem feedbacku stojí sesilatele o 30 energie více. V případě, že tuto energii navíc nemá, speciální schopnost nelze seslat.
    • PSI Storm: Cíl schopnosti ztratí 70 jednotek v pořadí vyvolané/útočné/obranné/infiltrační.
  • závěrečný projekt: Návrat na Aiur
Tal'Darim (TAD)
  • domovská planeta: Worldship
  • rasa: Protoss
  • jednotky
    • útočná: Zealot
    • obranná: Colossus
    • infiltračka: Phoenix
  • speciální schopnosti
    • Vortex: Ex-stasis field. Na 24 hodin zamrazí celou expanzi. Tj. 1 přepočet má expanze nulový příjem a budova jako kdyby neexistovala (suroviny se neodečtou, efekt na upgrady, projekt atd.).
    • Summon Archon: Hráč obětuje 35 preferovaných jednotek a vytvoří 70 archonů se statistikama 9/9. Jednotky nelze prodat. Tuto schopnost lze použít pouze sám na sebe.
  • závěrečný projekt: Osvobození od Khaly

Populační limit

  • začíná se od 4
  • pak vždy nejsilnější národ = nejslabší +2 hráči
    • Tj. když nejslabší bude mít 4, nejsilnější bude mít max. 6
    • Tj. když nejslabší bude mít 5, nejsilnější bude mít max. 7
    • Tj. když nejslabší bude mít 7, nejsilnější bude mít max. 9
  • pokud přijde hrát víc lidí, než očekáváme, můžeme populační limit zmírnit

Vedení národů

  • zrušen bonus do obrany
  • snížen počet zástupců (šmoulů) ze 3 na 2

Planety

Nové rozestavení planet

  • 7 domovských planet
  • Braken zůstává ve středu
  • 2 centrální planety
  • 5 vnitřních planet
  • 4 vnější planety
  • seznam planet s novými popisky najdete na této stránce

Cesty mezi planetami

  • z každé centrální planety na dvě vnější planety
  • obě centrální planety mají tradičně spojení s Brakenem
  • národy budou muset přidat všechny ostatní cesty
    • 1. fáze: 2 cesty
    • 2. fáze: 1 cesta
    • 3. fáze: 2 cesty

Jednotky

  • útočná jednotka: vždy 7/2, cena 14 minerálů
  • obranná jednotka: vždy 2/7, cena 14 minerálů
  • infiltračka: vždy 3/3, cena 12 minerálů, 12 vespenu
  • Archon (Tal'darim): 9/9
  • Broodling (Char): 1/2

Ekonomika

Expanze

  • každá expa bude mít maximum 20 peonů
  • každá expa bude mít optimum 12 peonů
  • produkce optimálních peonů bude 16
  • následuje stupňování po dvou peopnech (tj. 13. a 14. peon = produkce 14, 15+16= p12, 17+18= p10, 19+20= p8)
  • vespen peoni = zůstává na 4 (upgrade +2, žádná změna)
  • upgrady produkce stejné (lvl1 +1, lvl2 +2, lvl3 +4)
  • maximální produkce expanze bez upgradů: 345 minerálů a 64 vespenu
  • maximální produkce expanze s upgrady: 425 minerálů a 120 vespenu
  • produkce se tím zvýšila o cca 25%

Jména budov

  • názvy budou trojí, tj. všichni Terrani budou mít stejné názvy, Zergové taky a Protossové taky
  • vespen: Refinery (T), Extractor (Z), Assimilator (P)
  • upgrady: Engineering bay (T), Evolution Chamber (Z), Forge (P)
  • specky: Ghost Academy (T), Infestation Pit (Z), Templar Archives (P)
  • produkce: Orbital Command (T), Lair (Z), Mothership Core (P)
  • laborka: Fusion Core (T), Greater Spire (Z), Fleet Beacon (P)
  • obranné budovy: Bunker (T), Spine Crawler (Z), Photon Cannon (P)
  • ceny a efekty budov se nebudou neměnit (až na jednu výjimku)

Budova na energii/specky

  • budova zlevněna z 650/150 na 450/100

Projekty

Ceny miniprojektů

  • lvl1 = 30 000 / 10 000 (investice +/- o 3000 / 1000)
  • lvl2 = 65 000 / 21 000 (investice +/- o 6500 / 2100)
  • lvl3 = 115 000 / 48 000 (investice +/- o 11500 / 4800)
  • tj. projekt Investice vždy zdraží/zlevní projekty o 10%

Laboratoře

  • cena laborky stejná - 4000 / 1100
  • 1 laborka = 19% efektivita
  • 2 laborky = 57%
  • 3 laborky = 95%
  • další laborka +3%
  • Vzorec pro výpočet zničené části: (počet_odvedených_surovin / (počet_laboratoří*2)) * 0,52 […změna z 0,62 na 0,52]

Menší úpravy v grafice

  • nové portréty jednotek
  • nové portréty národů
  • některé speciální schopnosti mají nový obrázek
  • nové portréty budov
  • nové avatary
  • další drobné úpravy mohou následovat
 
novinky_sco2_leto._veku.txt · Poslední úprava: 07.05.2013 20:25 (upraveno mimo DokuWiki)
 
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki