Volby a bonusy vedení

Volby vůdce národa

I když se někteří vůdci tváří jako nejpřísnější autokrati či přímo diktátoři, hra StarCraft on-line je ve skutečnosti založena na demokratických principech. Na stránce správa→volby může každý hráč hlasovat pro svého favorita. Hráč, co má nejvíce hlasů, se okamžitě stává novým vůdcem národa.

  • nově registrovaný hráč může hlasovat ve volbách až po 24 hodinách po založení účtu
  • hráči s dlouhodobým účtem, co si po restartu věku svůj herní účet aktivovali, můžou hlasovat okamžitě
  • nastane-li situace, kdy mají dva či více hráčů stejný počet hlasů, vůdce národa se nemění
    • tj. k přehlasování stávajícího vůdce je třeba, aby měl jeho nástupce alespoň o jeden hlas více
  • když se hráč stane vůdcem národa, je mu automaticky poslána systémová zpráva
  • vůdce národa je označen oranžovou barvou (zelenou barvou v oranžovém skinu)
  • vůdce národa rozhoduje o dalším směřování národa a je jeho hlavním zástupcem na mezinárodní scéně a na VIP fóru
  • vůdce národa svým zvolením získá automaticky i veškerá herní práva
    • byl-li vůdce národa sesazen, automaticky ztrácí svá veškerá práva
  • vůdce národa také získá možnost udělovat členům svého národa různá herní práva a také všeobecně oblíbené tituly

Volba zástupců

Vůdce národa může soustředit veškerou moc do svých rukou, ale také si může zvolit až tři zástupce. Tímto už ovšem role systému končí, je už pak dále na samotném vůdci a jeho zástupcích, jak si rozdělí své role a jak budou spolupracovat.

  • vůdce národa si své tři zástupce volí na stránce správa→volby
  • vůdce národa si může měnit své zástupce jak často potřebuje, tj. po odvolání jednoho lze okamžitě
  • když se hráč stane zástupcem národa, je mu automaticky poslána systémová zpráva
  • zástupci národa jsou označeni světle modrou barvou (dokonce i v modrém skinu)
  • je na vůdci národa, jakou úlohu předá svým zástupcům, zde je však přehled několika oblíbených rezortů:
    • diplomacie - vyjednávání s cizími národy, uzavírání mírových smluv, vyřizování reparací
    • válka - tvorba válečných strategií, hledání rekrutů,
    • vnitro - sledování individuálních výkonů jednotlivých hráčů, dívat se na dodržování rozkazů, udělování přiměřených trestů, vyhazování neaktivních a neposlušných hráčů
    • veřejná diplomacie (propaganda) - statistiky, motivační pošty, různé hry, podpora soutěživosti, mimoherní aktivity
    • finance - počítání příjmů a výdajů, tvorba národních zásob, správa daní a odvodů, počítání projektů
    • nováčci - výuka nováčků, kontrola jejich výkonů
  • zástupci národa po svém jmenování získávají automaticky některá herní práva

Bonusy vedení

Vykonávání úřadu vůdce národa nebo jeho zástupce je časově a někdy i psychicky náročnou záležitostí. A proto systém oceňuje ty, kteří se toho ujmou (dobrovolně i nedobrovolně). Přesně 24 hodin po svém zvolení či jmenování získává vůdce národa i jeho zástupci množství bonusů. Přestane-li hráč být členem vedení, okamžitě tyto bonusy ztrácí.

  • +1 pokus o útok za přepočet navíc. Má to stejný efekt jako upgrade Vylepšená strategie, ale oba efekty se nesčítají.
  • Vůdce také okamžitě získá krásné oranžové zbarvení jména svého loginu. Zástupci jsou pak modří (říká se jim šmoulové).
  • Bonus k obraně +15% byl odebrán v Letním mezivěku 2012.
 
volby.txt · Poslední úprava: 16.12.2013 11:31 (upraveno mimo DokuWiki)
 
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki